15 oktober 2013

een nieuwe look


Gisterenavond stond een initiatie scrapbooking op het programma. Zie hier het resultaat...
Het ging door in het verre Braine le Château. Mocht je ook zin hebben: Valérie Delbeck, Animatrice Azza B394, vdelbeck ad yahoo dot fr). Een hele toffe avond. Maar dat terugkeren in het donker en in de gietende regen... Niet onmiddellijk de favoriete bezigheid van iemand die bijna nooit rijdt en zeker niet wanneer er een dierbaar persoon mee in de auto zit. Ik denk dat ik duizend keer een ongeluk heb gehad... Gelukkig enkel in mijn doemdenkerij en niet in het echt... 


Terwijl ik het zoekende schepsel verwijderde, bedacht ik dat het ook niet meer zo klopt, dat "zoekende" uit mijn profiel. Niet dat ik niet meer zoek... maar nu is het met veel meer eigenwaarde en zelfvertrouwen. Misschien tijd om eens te denken aan een nieuw tekstje.
 

10 opmerkingen :

  1. Heel mooi die layout of hoe het ook heet.
    Mooi dat het zoekende is afgenomen en het zelfvertrouwen is gegroeid.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schoon, dat scrappen ! Vertel er morgen maar alles over ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nieuwe look ziet er schitterend uit! Dat scrapbooking ken ik enkel van kaarten maken, niet van op de pc.
    Maar jij hebt er iets moois mee gemaakt! Goed voor je dat je meer zelfvertrouwen gekregen hebt, hou het dan goed bij en gebruik het nuttig of zorg dat het nog wat groeit om nog meer van die mooie dingen te maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het scrapbooken was op papier hoor. Op de blog zie je een foto. :-)

      Verwijderen
  4. Dat was even schrikken. Maar het is ook heel mooi, wel helemaal anders dan het vorige. Je zoekende schepseltje was me al zo vertrouwd in die prachtige kleuren. Maar ik ben heel blij te lezen dat het zoekende stilaan ingekleurd raakt met zelfvertrouwen en eigenwaarde. Echt, echt blij ben ik daarvoor voor jou!
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel meer eigenwaarde en zelfvertrouwen ... fijn te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die LO! Ik hoop dat je wat geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen