4 oktober 2013

na de treingiraf een treinaap


Na de treingiraf een treinaap! Weerom uit een boekje van Christel Krukkert.

En dan is het nu tijd om mijn eerste rokje te maken. 't Is te zeggen, het eerste rokje dat hoort te passen. Ik heb geen standaardlijf, in tegendeel. De lessen patroontekenen hebben me geleerd dat mijn bekken behoorlijk gekanteld staat en dat ik hyperlordose heb. Ja, ja, ook zo'n woorden leren we in de les (holle rug in het Nederlands). Maar ik heb nu een superbasispatroon!

Ik volg patroontekenen bij naaicafé Boho in Gent. Het zijn maar 4 lessen (module rok), maar ze zijn zooooo boeiend.
Bovenstaande is bedoeld als reclame... Als veel mensen interesse tonen, komen er misschien meer modules. En dat zou mij ten goede komen, want ik wil echt verder met patroontekenen.

9 opmerkingen :

  1. Wat een lieverd. Hij kijkt echt vertederend.
    Hij moet nog wel even wachten met zijn banaantje te eten tot ie rijp is ;-)

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aap!
    Wat heerlijk, zelf patroontekenen, zo maak je iets dat superfijn en comfortabel zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt interessant ! Als ze dat nu eens in Antwerpen zouden willen komen doen sé ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En gij doet dat op de trein ?!?! Daar moet ge toch uw aandacht goed bijhouden hé, of maak jij dat uit je hoofd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar zie eens wat een schatje ! Zo snoezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig aapje zeg! Dat heb je fijn gedaan op de trein, deed ik vroeger ook altijd, breien, haken of lezen op de trein :) Echt een schatje! Succes met je naailessen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk!
    Haken op de trein is superleuk. Ik ben ook terug aan het haken geslagen nu ik terug aan het werk ben :)
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de sunshine award op mijn blog. Neem hier maar eens een kijkje: http://max-merel.blogspot.be/2013/10/sunshine-award.html

    BeantwoordenVerwijderen